HATI....

Biar HATI mati menolak CINTA Insani, biar BADAN lesu ditohmah kata KEJI, Jangan kau MENANGIS wahai mata HATI..Menangislah andai CINTAMU ditolak ILAHI..Hidupkan Hatimu dengan REDHA ILAHI..AMINN..^_^♥



















Khamis, 18 Mac 2010

seMakIn JaUh

assalamualaikum....diriku merasakan makin jauh dgan sahabat2 yg dikenali..makin pedih hati ni bila mengingatkn sahabat sedangkan tiada siapa pun yg mengingatiku lagi...mungkin ini hanya sangkaan ku sahaja...aku berharap sahabat2 emngingati ku mungkin kerna mereka sibuk dengan tanggunggjawab mereka yg perlu didahulukan...
owang yg paling aku sayang mungkin sudah pergi ke pondok setelah 2 minggu cuti..tapi yg menyebabkan sedih sangat2 kami msej pku 12 lebih dan tiba2 senyap ja xmesej..ingatkan dia sibuk mengemas barang kat rumah atoknye tapi sampaila ke lepas asar tiada satu mesej pun yang masuk...banyak kali kol tapi off..terasa risau sangat tentang dia..dahla kami berjauhan dan xdpat khabar langsung tentang dia smpaila mlm ni...aku berharap dia sudah sampai ke pondok utk teruskan pengajian dia..aku akan terus menanti dia sehingga dia contact aku kembali..mungkin terdapat banyak persoalan di mindaku tapi itu perlu aku hapuskan kerna allah maha mengetahui sgeala2nya..pasti ada hikmah disebalik kejadian ini..mungkin ini satu ujian buat diriku...