HATI....

Biar HATI mati menolak CINTA Insani, biar BADAN lesu ditohmah kata KEJI, Jangan kau MENANGIS wahai mata HATI..Menangislah andai CINTAMU ditolak ILAHI..Hidupkan Hatimu dengan REDHA ILAHI..AMINN..^_^♥



















Sabtu, 27 Februari 2010

Hati resah dan tenang kembali

sejak akhir2 ni hatiku begitu resah,sedih dan sentiasa menangis....
ni sume sbb hanya cinta perkara yg hina yg tidak kekal yg akhirnya akn mati jua..
pada ptang sebelum pergi qiam duk bersendirian dlm blik smbil termenung mengenangkn segala kejhatan n kekhilafan selama ini yg telah dlakukan oleh hamba yg hina ni...bile mengenangkan, hati ini begitu sedih...diriku x seperti wanita yg len wanita yg betul2 berpegang dgn addin...bile lihat keadaanku begitu hina sekali disisiNYA dgn sgla perbuatan jahat aku lakukan diriku tidak tegas dan tidak berpegang teguh dgn ppndirian yg terang apabila bersemangat dan sedih...bila gembira aku lupa akn pendirinakn ku aku alpa dgn suma nikmat dberikn olehNYA....aku hina YA ALLAH...hina sangat...aku merasakan aku tidak layak utk mndapatkn seseorang yg baik dgn kcacatan yg ade pada diriku dan aku xlyak utk sgla2nya...aku ingin mencari kembali cahaya dan cinta yg selama ini ada dihadapanku aku ingin menggapai cinta itu...akhirnya msa program qiam berlangsung dan mendengar sahabatku memberi tazkirah diriku kembali bersemangat aku sentiasa teringat-ingat kata2 yg diperkatakan oleh dia..begitu menusuk hati dan membuatkan diriku sedar...siapalh aku disisi Allah..aku menitis air mata ketika itu..ape yg sahabatku kata sumenye membuatkn ku sedih...selepas itu aku berusaha utk berubah dan tegas dengan pendirianku...aku redha dengan segala yg aku hadapi dimasa silam...itu adalah pengalamn dan pengajaran buatku dan aku tidak akan mengulanginya...aku akan ingat kate2 sahabtku...insyaAllah...